You Got Owned!

Go down

You Got Owned!

Post by Kitty on Sat Apr 05, 2008 5:31 pm

So... I was bored. <3

Staff:
http://www.RuBiX.justgotowned.com/
http://www.Kitty.justgotowned.com/
http://www.andycris93.justgotowned.com/
http://www.BlazIN.justgotowned.com/
http://www.Cadi.justgotowned.com/
http://www.eXtreme.justgotowned.com/
http://www.Invii.justgotowned.com/
http://www.Maniac.justgotowned.com/
http://www.nate660.justgotowned.com/
http://www.renji.justgotowned.com/

Random People: <3
http://www.Corv.justgotowned.com/
http://www.AxeL.justgotowned.com/
http://www.hex.justgotowned.com/
http://www.Kuro.justgotowned.com/
http://www.proximity.justgotowned.com/
http://www.Raven.justgotowned.com/
http://www.iStabRawR.justgotowned.com/
http://www.Wizari.justgotowned.com/
http://www.BiteMe.justgotowned.com/
http://www.Psycoz.justgotowned.com/
http://www.HiTsFr0MThEBoNG.justgotowned.com/
http://www.TasteMyBlade.justgotowned.com/
http://www.Makie.justgotowned.com/
http://www.Lumina.justgotowned.com/
http://www.Snapkill.justgotowned.com/
http://www.hellforge.justgotowned.com/
http://www.tacobells.justgotowned.com/
http://www.shekkhinah.justgotowned.com/
http://www.iron1921.justgotowned.com/

More Random People: <3
http://www.Korrakas.justgotowned.com/
http://www.SmokeY.justgotowned.com/


Last edited by Kitty on Thu Apr 10, 2008 3:24 pm; edited 4 times in total

_________________
Meoooow~


Old:


Random:
avatar
Kitty
Colonel
Colonel

Number of posts : 227
Age : 28
Location : Kitty's Anime Land.
Registration date : 2008-02-28

View user profile http://chaosnetwork.forumi.biz

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by Corv on Sat Apr 05, 2008 5:33 pm

Wtf get a life
avatar
Corv
Colonel
Colonel

Number of posts : 150
Age : 30
Location : Rofl Land
Favorite Game : Wolfteam/Rohan
Registration date : 2008-02-29

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by RuBiX on Sat Apr 05, 2008 5:34 pm

lol i didnt get owned

RuBiX
Colonel
Colonel

Number of posts : 184
Age : 109
Registration date : 2008-02-28

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by Corv on Sat Apr 05, 2008 5:37 pm

RuBiX wrote:lol i didnt get owned
http://www.RuBiX.justgotowned.com/
Now you did lol and kitty put her name up there twice..double owned


Last edited by Corv on Sat Apr 05, 2008 5:40 pm; edited 1 time in total
avatar
Corv
Colonel
Colonel

Number of posts : 150
Age : 30
Location : Rofl Land
Favorite Game : Wolfteam/Rohan
Registration date : 2008-02-29

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by Korrakas on Sat Apr 05, 2008 6:54 pm

hahahahahahahahahaha that i must admit must be one of the most time wasting hobbies i have ever seen...i think you need to pay more attention to the boyfriend...but still it deonst beat my idea of counting the bumps on an orange.... afro
avatar
Korrakas
Seargeant
Seargeant

Number of posts : 56
Age : 58
Location : InSiDe YoUr WoRsT nIgHtMaRe
Favorite Game : Time Paradox Chronicles, Yesterdays Tommorow
Registration date : 2008-04-05

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by Kitty on Sat Apr 05, 2008 8:09 pm

Korrakas wrote:hahahahahahahahahaha that i must admit must be one of the most time wasting hobbies i have ever seen...i think you need to pay more attention to the boyfriend...but still it deonst beat my idea of counting the bumps on an orange.... afro

Lol, sadly... I have absolutely NOTHING to do this entire week. v.v

---I only had 14 bumps on my orange... I was hoping to get at least 20. v____v

_________________
Meoooow~


Old:


Random:
avatar
Kitty
Colonel
Colonel

Number of posts : 227
Age : 28
Location : Kitty's Anime Land.
Registration date : 2008-02-28

View user profile http://chaosnetwork.forumi.biz

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by [Kuro] on Sat Apr 05, 2008 8:32 pm

wtf my name is there lol

[Kuro]
Private
Private

Number of posts : 4
Registration date : 2008-04-05

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by Korrakas on Sat Apr 05, 2008 8:46 pm

lol make sure u make a Korrakas got owned vid...THE OWNAGE MUST CONTINUE
avatar
Korrakas
Seargeant
Seargeant

Number of posts : 56
Age : 58
Location : InSiDe YoUr WoRsT nIgHtMaRe
Favorite Game : Time Paradox Chronicles, Yesterdays Tommorow
Registration date : 2008-04-05

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by BlazIN on Sat Apr 05, 2008 10:25 pm

lmao some pretty funny shit.

BlazIN
Corporal
Corporal

Number of posts : 44
Age : 29
Location : Wisconsin
Registration date : 2008-03-07

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by NightCrawler on Thu Apr 10, 2008 2:50 pm

Haha, cool Kitty <3 Smile im didnt get owned and i will never get it!!!! Razz just joking ofc i will ^^ //SmokeY
avatar
NightCrawler
Private
Private

Number of posts : 11
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by test1234 on Fri Apr 11, 2008 6:34 am

<3KITTY!!!

Dont be so rude to Rubix ^^ hehe ..

test1234
Private
Private

Number of posts : 6
Registration date : 2008-04-09

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by Corv on Sat Apr 12, 2008 1:11 pm

test1234 wrote:
<3KITTY!!!


Thats a first haha
avatar
Corv
Colonel
Colonel

Number of posts : 150
Age : 30
Location : Rofl Land
Favorite Game : Wolfteam/Rohan
Registration date : 2008-02-29

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by Kitty on Sat Apr 12, 2008 1:38 pm

Me?! Rude?! No waiz! <3

_________________
Meoooow~


Old:


Random:
avatar
Kitty
Colonel
Colonel

Number of posts : 227
Age : 28
Location : Kitty's Anime Land.
Registration date : 2008-02-28

View user profile http://chaosnetwork.forumi.biz

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by renji on Sun Apr 13, 2008 1:19 pm

kitty lol it its pretty funny but what happened to having a life?
lol when im bored i go out to eat or hang out not make a slideshow of everyone on the freggin internet...lol
avatar
renji
Corporal
Corporal

Number of posts : 45
Registration date : 2008-03-28

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by Corv on Sun Apr 13, 2008 10:12 pm

That websites been around for quite awhile xD
But yeah really, when im bored i still sit at my comp O.O
avatar
Corv
Colonel
Colonel

Number of posts : 150
Age : 30
Location : Rofl Land
Favorite Game : Wolfteam/Rohan
Registration date : 2008-02-29

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by NightCrawler on Wed May 14, 2008 5:00 pm

Jehuuu! Very Happy i got : ooowned, owned, owned, owned, i got oowned, owned, owned, owned, owned, i got ooooooowned. Smile
avatar
NightCrawler
Private
Private

Number of posts : 11
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: You Got Owned!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum